ДЗИ е дружеството с най-дълга история и опит на българския застрахователен пазар. Благодарение на своята отлично развита дистрибуционна мрежа ние достигаме до вас на територията на цялата страна.
От 2007 г. насам ДЗИ получава подкрепа и на международно ниво, след като стана част от белгийската банково-застрахователна група КВС.
Реда за подаване на жалби съгласно правилата за уреждане на претенции по чл. 104, ал. 1 са публикувани в интернет страницата на всеки един застраховател.
Потребителят на застрахователни услуги има право да подава жалби срещу застрахователя. В зависимост от естеството на жалбите, те могат да бъдат подавани пред Комисията за финансов надзор, Комисия за защита на потребителите, Комисия за защита на личните данни и други държавни органи. В Република България спорове във връзка със застрахователни отношения се разрешават извънсъдебно чрез медиация и арбитраж.
Доклад за платежоспособността и финансовото състояние на застрахователя може да намерите на интернет страницата на всеки един от застрахователите.
Национален телефон за завеждане на щета | 0700 16 166 |
Интернет адрес на правилата на застрахователя | www.dzi.bg |
Адрес на управление в държавата по седалище | София, бул. „Витоша“ 89Б, „Милениум център“ |
Име на държава членка на седалището | Република България |